اشتریان، ک. (6831). سیاستگذاری عمومی ایران. تهران: نشر میزان.
الوانی، س.، م. (7731). تصمیمگیری و تعیین خطمشی دولتی. تهران. سمت.
الوانی، س.، م. هاشمیان، م.، ح. (7831). ارائه مدل بومی سیاستگذاری متوازن بخش فرهنگ. همایش ملی توسعه و تحول در فرهنگ و هنر، 52-1.
باقری فرد، م.، ح. توکلی، ع.، و الوانی، س. م. (4931). سیاست گذاری فرهنگی در دولت دینی. حکومت سالامی، 02(1)، 402-371.
پورعزت، ع.، ا.، و رحیمیان، ا. (1931). ویژگیهای خطمشیگذاری دولتی عمومی برای اداره شهرهای پرتنوع و پیچیده (مورد مطالعه :شهر تهران. مدیریت دولتی، 4(01)، 44-52.
ترکزاده، ج. (8831). روش پژوهش فرایند چرخه ای تحلیل، روشی برای گردآوری، تحلیل و استنتاج از دادههای کیفی پربعد در مسیر توسعه دانش مدیریت اسلامی. روش شناسی علوم انسانی، 51 (16)، 241-321.
حسینلی، ر.، و کوثری، م. (1831). مبانی و اصول سیاستهای فرهنگی در جمهوری اسلامی ایران. تهران: آن.
داناییفرد، ح. (4831). تئوریپردازی با استفاده از رویکرد استقرایی. دانشور رفتار، 12(11)، 07-75.
ذکایی، م. س.، و شفیعی، س، س. (9831). کالبد شکافی سیاست گذاری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در حوزه سبک زندگی دختران. مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 6(02)، 021-77.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی. (1731). اصول سیاست فرهنگی جمهوری اسلامی ایران.
شورای عالی انقلاب فرهنگی. (2931). نقشه مهندسی فرهنگی کشور.
قربانیزاده، و.ا.، شریفزاده، ف.، حسینپور، د.، و مروج، م. (6931). ارائه الگوی خطمشیگذاری دولتی سازمانهای فرهنگی (موردمطالعه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان). سیاستگذاری عمومی، 3(3)، 87-16.
قلیپور، ر.ا.، فانی، ع. ا.، راغب، ف.، امیری، م.، و مهرمحمدی، م. (7931). طراحی الگوی خطمشیگذاری دولتی در آموزش و پرورش ایران با رویکرد قابلیت. سیاستگذاری عمومی، 4( 3)، 671-951.
قلی پور، ح.، و چیت سازیان، ع.ر. (6931).ابعاد و مؤلفههای تحول در علوم انسانی در اندیشه مقام معظم رهبری و دلالتهای آن بر علوم انسانی مطلوب جمهوری اسلامی. راهبرد فرهنگ، 01(73)،421-79.
کاشانی، م.، و رستمپور، م. (2931). آموزش و پرورش، حیاتیترین ابزار در مسیر توسعه پایدار. کتاب ماه علوم اجتماعی، 71 (76)، 18-98.
گرجیپور، ح.، خاشعی، و.، اسلامبولچی، ع.ر.، اصغری، ص. ع. (8931). الگوی ارزشیابی فرایند خطمشیگذاری دولتی فرهنگی با رویکرد مطالعه کیفی اسناد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه مدیریت دولتی، 11(1)، 27-74.
مشبکی، ا.، و خادمی، ع. ا. (7831). بررسی آسیب شناسانه سیاست ها و سیاست گذاری فرهنگی در ایران بعد از انقلاب اسلامی. نامه پژوهش فرهنگی، 9(4)، 871-331.
معطوفی، ع. ر.، و دانکوب، م. (6931). اولویتبندی عوامل موثر بر تدوین خطمشیهای زیستمحیطی کشور با استفاده از روش PNA. فصلنامه مجلس و راهبرد، 42(09)، 521-651.
مقتدایی، م.، و ازغندی، ع. ر. (5931). آسیبشناسی سیاست گذاری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران. علوم سیاسی، 21 (43)، 62-7.
میرزمانی، ا.، ذوالفقاری، ن. س.، و کرامتی، م. (0931). بررسی رابطه میان مهندسی فرهنگی و سند چشم انداز ایران 4041. مهندسی فرهنگی،6( 16 و 26)، 08-37.
واعظی، ر.، شریف زاده، ف.، و محمدی، م. (4931). شناسایی و اولویت بندی الگوی های ارزیابی خط مشی عمومی.انجمن علوم مدیریت ایران، 01(04)، 14-1.
References
Alvani, S. M. (1998). [ Decision making and setting government policy (Persian)]. Tehran: SAMT. https://www.gisoom.com/book/1139287/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AA/
Alvani, S. M., Hashemian, M. H. (2008). [Presenting a native model of balanced policy-making in the culture sector (Persian)]. National Conference on Development and Transformation in Culture and Art, 1-25. http://kms.bou.ac.ir/wp-content/uploads/2019/07/%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A8%D9%88%D9%f
Ashtarian, K. (2007). [Iran’s public policy (Persian)]. Tehran: Mizan. https://www.gisoom.com/book/1470547/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B3%DB%8/
Baqeri Fard, M. H., Tavakoli, A., & Alvani, S. M. ( 2015). [Cultural policy-making in the religious state (Persian)]. Islamic Government, 20(1), 173-204. https://www.sid.ir/fa/journal/ViewPaper.aspx?ID=295941
Birkland, T. A. (2019). An Introduction to the policy process: Theories, cconcepts, and models of public policy making. New York: Routledge Press. [DOI:10.4324/9781315717371]
Creswell, J. W. (2005). Educational design: Planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research. New York: Merril.
Danaee Fard, H., & Eslami, A. (2010). Discovering theory of organizational indifference: A grounded theory strategy.Europen Journal of Scientific, 40(3), 450-60.
Danaee Fard, H. (2005). [ Inductive approach to building theory: Grounded theory strategy (Persian)]. Daneshvar Raftar, 12(11), 57-70. https://www.sid.ir/en/journal/ViewPaper.aspx?ID=44398
Qolipour, H., & Chitsazian, A. (2017). [ Dimensions and elements of change in humanities in the thought of the supreme leader of Iran and its implications in ideal humanities in Islamic Republic (Persian)]. Rahbordefarhang, 10(37), 97-124. http://www.jsfc.ir/article_47779.html?lang=fa
Gholipur, R. A., Fani, A. A., Ragheb, F., Amiri, M., & Mehr Mohammadi, M. (2018). [Designing policy making model in iranian education by capability approach (Persian)]. Public Policy, 4(3), 159-76. [DOI:10.4324/9781315717371]
Ghorbanizadeh, V., Sharifzadeh, F., Hosseinpour, D., & Moravvej, M. (2017). [Presenting policy making model for the cultural organizations (in case: Institute for the intellectual development of children and young adult) (Persian)]. Public Policy, 3(3), 61-78. https://jppolicy.ut.ac.ir/article_64171.html?lang=en
Gorjipour, H., Khashei, V., Eslambolchi, A., & Asghari Sarem, A. (2019). [Developing the evaluative model for cultural policy making process based on qualitative study of cultural documents of Islamic Republic of Iran (Persian)]. Journal of Public Administration (Management Knowledge), 11(1), 47-72. https://www.sid.ir/en/journal/ViewPaper.aspx?ID=663406
Goulding, C. (2002). Grounded theory: A practical guide for management, business and market researches. New York: Sage. https://www.google.com/books/edition/Grounded_Theory/DFYjMb5XFtEC?hl=en&gbpv=0
Husseini, R., & Kosari, M. (2002). [Principles and foundations of cultural policy in the Islamic Republic of Iran (Persian)]. Tehran: On Publication. https://www.gisoom.com/book/1252680/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B5
Majlis Research Center. (1992). [Principles of the country’s cultural policy (Persian)]. Retrieved from https://rc.majlis.ir/fa/law/show/100172
Matoufi, A., & Dankoub, M. (2017). [Prioritizing the effective factors on environmental policy formulation in Iran using ANP method (Persian)]. Majlis and Rahbord, 24(90), 125-56. https://nashr.majles.ir/article_205.html?lang=en
Meshbaki, A., & Khademi, A. A. (2008). [Pathological study of Iranian cultural policies and policies after the Islamic Revolution (Persian)]. Cultural Research Letter, 9(4), 133-78. http://ensani.ir/file/download/article/20120514073116-1179-178.pdf
Mirzamani, A., Zolfaghari, N. S., & Keramati, M. (2011) [Investigating the relationship between culturalengineering and Iran vision document 1404 (Persian)]. Cultural Engineering, 6(61-62), 73-80. http://ensani.ir/file/download/article/20130623092327-9430-20.pdf
Moghtadaie, M., & Azghandi, A.R. (2016). [Pathology of cultural policy making in Islamic Republic of Iran (Persian)]. Political Science Quarterlym, 12(34), 7-26. http://psq.kiau.ac.ir/article_528290.html?lang=en
Pourezat, A. A., & Raheimian, A. (2012). [Public policy necessities for administration of complex and different cities (Case study: Tehran) (Persian)]. Journal of Public Adminstration, 4(10), 25-44. https://jipa.ut.ac.ir/article_29129.html?lang=en
Scollon, R., Scollon, S. W., & Jones, R. H. (2001). Intercultural communication: A discourse approach. New Jersey: Blackwell Publishers Inc.
Secretariat of the Supreme Council of the Cultural Revolution. (2013). [ Map of cultural engineering of the country (Persia)]. Retrieved from https://sccr.ir/UserFiles/ente
Strauss, A., & Corbin, J. (2011). Basics of qualitative research [B. Mohammadi, Persian Trans]. Tehran: Human Science and Cutural. https://www.gisoom.com/book/11051298/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7
Torkzade, J. (2010). [ The cyclical process of analysis research method (Persian)]. Methodology of Social Sciences and Humanities, 15(61), 123-42. https://www.sid.ir/en/journal/ViewPaper.aspx?ID=241878
Zokaei, M. S., & Shafiei, S. S. (2010). [ The anatomy of Ir Iran’s cultural politics on women’s lifestyle (Persian)]. Quarterly of Cultural Studies & Communication, 6(20), 77-120. http://jcsc.iaocsc.ir/article_19756.html?lang=en
Kashani, M., & Rostampour, M. (2013). [Education is the most vital tool in the path of sustainable development (Persian)]. Journal of Ketabmah, 17(67), 81-9. https://www.noormags.ir/view/fa/articlepage/984559/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88-%d9%b
Vaezi, R., Sharif Zadeh, F., & Mohammadi, M. (2015). [Probing and prioritizing the public policy Evaluation models (Persian)]. Iranian journal of management sciences, 10(40), 1-41. http://journal.iams.ir/article_218.html?lang=en