منابع فارسی
حسنی، ح.، و کلانتری، ع. (1399). سیاستگذاری اینترنت؛ مرور سیستماتیک رویکردهای حکمرانی پلتفرمهای آنلاین و رسانههای اجتماعی. فصلنامه سیاستگذاری عمومی، ، 6(3)، 79-59.
هارک، ا. (1397). ارتباطات بحران در رسانههای اجتماعی[ ع. رضایی ثمرین،ترجمه فارسی]. تهران: انتشارات ثانیه.
وولی، س.، و هاوارد، ف (1400). دستکاری در رسانههای اجتماعی؛ پروپاگاندای رایانشی[ع. رضایی ثمرین، ترجمه فارسی]. تهران: انتشارات روزنامه همشهری.
بررسی تأثیر رسانههای جهانی بر هویت فرهنگی جوانان. فصلنامه مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی، 2(5)، 62-39.
References
Arnaudo, D. (2017). Brazil, the internet and the digital bill of rights. Rio de Janeiro: Igarapé Institute. [Link]
Arnaudo, D. (2019). Brazil: Political bot intervention during pivotal events. In: S C. Woolley, & P. N. Howard (Eds.), Computational propaganda. Oxford: University of Oxford. [Link]
Hassani, H., & Kalantari, A. (2021). [Internet policy: A systematic review of approaches to governance of online and social media platforms (Persian)]. Iranian Journal of Public Policy, 6(3), 59-79. [Link]
Howard, P. N. (2005). New Media campaigns and the managed citizen. New York, NY: Cambridge University Press. [DOI:10.1017/CBO9780511615986]
Hurk, A. M. V. D.(2018). Social media crisis communications : preparing for, preventing, and surviving a public relations [A. Rezae, Persian Trans.]. Tehran: Sanie. [Link]
Woolley, S. C., & Guilbeault, D. (2017). Computational propaganda in the United States of America: Manufacturing consensus online. Oxford: University of Oxford. [Link]
Woolley, S. C., & Howard, P. N. (2016). Automation, algorithms, and politics| political communication, computational propaganda, and autonomous agents- introduction. International Journal of Communication, 10, 9. [Link]
Woolley, S. C., & Howard, P. N. (2022). Computational propaganda: Political parties, politicians, and political manipulation on social media [ A. Rezaei Samin, R. Safarahang, Persian Trans.]. Tehran: Hamshahri. [Link]
Monaco, N. J. (2019). Taiwan: Digital democracy meets automated autocracy. In: S. C. Woolley, & P. N. Howard (Eds.), Computational propaganda: Political parties, politicians, and political manipulation on social media.Oxford:Oxford Academic. [Link]
No Author. (2011). [Effect of media on youth cultural identity (Persian)]. Journal of Strategic Studies of Public Policy, 2(5), 39-62. [Link]
Zhanova, M., & Orlova, D. (2019). Ukraine: External threats and internal challenges. In: S C. Woolley, & P. N. Howard (Eds.), Computational propaganda. Oxford: University of Oxford. [Link]