الوانی، س. م. (1381). راهکارهای مشارکت عامه مردم در خطمشیگذاری عمومی. مجله مجتمع آموزش عالی قم، 4(13)، 5-17.
بیگی، و. (1397). مروری جامع بر نظریهها و مبانی خطمشیگذاری عمومی: ویژه آزمون دکتری مدیریت دولتی. چاپ دوم. تهران: نگاه دانش.
حبیبیتبار، ح. (1397). سلامت اداری در پرتو نظارت و کنترل اسلامی و مقارنه آن با نظام اداری ایران. پژوهشهای اخلاقی، 8(4)، 116-97.
حقی، ع. س. (1397). الگوی بومی خطمشیگذاری شبکهای کارآفرینی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی [رساله دکتری]. تهران: دانشگاه علامه طباطبائی.
دانیالی، ف.، و حمیدی، ن. (1397). شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقاء سلامت نظام اداری. مطالعات مدیریت و کارآفرینی، 4(1/1)، 88-70.
درخشان، ر.، و پیلهوری، ن. (1397). آسیبشناسی اجرای خطمشیهای سلامت اداری با رویکرد حکمرانی خوب در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی. خطمشی گذاری عمومی در مدیریت، 9(4)، 90-73.
رعنایی، ح.، و مرتضوی، م. (1391). تفکر شبکهای در اداره امور عمومی. تهران: مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
رمضانی، ق.، و نورانیمقدم، ع. (1396). راهکارهای افزایش سلامت اداری در سازمانها. مطالعات مدیریت و کارآفرینی، 3(4)، 14-1.
رهنورد، ف.، بیاتیچالشتری، ط.، طاهرپورکلانتری، ح.، و منوریان، ع. (1396). پاسخگویی در شبکه خطمشی عمومی. فرایند مدیریت و توسعه، 30(4)، 35-68.
زرندی، س.، معدنی، ج.، رنجبرکبوترخانی، م.، خدایی، ن.، و سروری، س. (1397). نقش مسئولیت اجتماعی سازمان در خطمشی ارتقای سلامت اداری در بخش دولتی (مورد مطالعه: وزارت صنعت، معدن و تجارتج.ا.ا). خطمشی گذاری عمومی در مدیریت، 9(1)، 52-33.
زرندی، س.، و معدنی، ج. (1394). اصول و مبانی نظری ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد "بر اساس سرفصلهای پیشنهادی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور". تهران: آذرین مهر.
زرندی، س.، و معدنی، ج. (1394). طراحی مدل بومی مبارزه با فساد اداری در ایران. فصلنامه دانش ارزیابی، 7(24)، 24-5.
شمس، ع. (1391). مقدمهای بر مهندسی نظام کنترل و نظارت برای جلوگیری از پیدایش فساد نظاممند. فرایند مدیریت و توسعه، 25(1)، 179-149.
صفریدشتکی، م.، سلاجقه، س. (1397). شناسایی عوامل رفتاری مؤثر بر شکلگیری شبکههای خطمشی. کار و جامعه، (216)، 23-9.
عابدیجعفری، ح.، حسینیهاشمزاده، د.، محدثی، ح.، و فاضلی، م. (1395). نظریههای فساد و سلامت اداری. تهران: مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران.
فردوسی، م. ح.، مرعشیان، ف.، و طالبپور، م. (1391). رابطه ویژگیهای شخصیتی و تعهد سازمانی با سلامت سازمانی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان. مطالعات مدیریت ورزشی، 4(15)، 188-173.
کاملی، م. ج. (1388). الگویی برای خطمشیگذاریی شبکهای در ناجا [رساله دکتری]. تهران: دانشگاه علامه طباطبائی.
لوننبرگ، ف. س.، و آیربی، ب. ج. (1393). روششناسی تحقیق و نگارش پایاننامه در علوم اجتماعی، رفتاری و مدیریت [و. قربانیزاده و س. م. ت. حسینیمرام، ترجمه فارسی]. تهران: بازتاب.
معمارزادهطهران، غ. ر.، و نجفی، م. (1396). شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری. مدیریت توسعه و تحول، 1396(30)، 48-41.
منوریان، ع.، محمدی، د.، و محمدیفاتح، ا. (1395). خطمشی گذاری خوب در قوه مجریه، مدلسازی نقش ظرفیتهای سازمانی و زمینه ملی. مدیریت دولتی، 8(2)، 254-233.
ناجیاناصل، ز.، افهمی، ر.، شریعتمدار، آ.، و فهیمیفر، ا. (1396). طراحی الگوی یکپارچه خودشکوفایی مبتنی بر نظریات انسانگرایانه. پژوهشهایمشاوره، 16(64)، 54-30.
& Fazeli, M. (2016). [Theories of corruption and administrative health (Persian)]. Tehran: Tehran Urban Research & Planning Center. http://opac.nlai.ir/opac-prod/bibliographic/4231421
Alwani, S. M. (2002). [Strategies for public participation in public policy-making (Persian)]. Journals of Mojtamae Aalie Ghom, 4(13), 5-17. https://jlt.ut.ac.ir/article_11250.html
Beigi, V. (2018). [A comprehensive overview of theories and principles of public policy-making: Special for doctoral exam in public administration (Persian)]. 2nd Ed. Tehran: Negahe Danesh. http://opac.nlai.ir/opac-prod/bibliographic/5387693
Daniali, F., & Hamidi, N. (2018). [Identifying effective factors on promoting the health of the administrative system (Persian)]. Management and Entrepreneurship Studies, 4(1/1), 70-88. https://www.noormags.ir/view/fa/articlepage/1376745/
Derakhshan, R., & Pilehvari, N. (2019). [Implementation pathology of administrative integrity policies with the good governance approach in Jahad Keshavarzi Organizational (Persian)]. Public Policy in Administration, 9(4), 73-90. http://ijpa.srbiau.ac.ir/article_14591.html
Di Fabio, A. (2017). Positive healthy organizations: Promoting well-being, meaningfulness, and sustainability in organizations. Frontiers in Psychology, 8, 1938. [DOI:10.3389/fpsyg.2017.01938] [PMID] [PMCID]
Dobel, J. P. (2016). Integrity and corruption. In: A. Farazmand (Eds.), Global encyclopedia of public administration, public policy, and governance. Cham: Springer. [DOI:10.1007/978-3-319-31816-5_2824-1]
Ferdowsi, M. H., Marashian, F., & Talebpour, M. (2012). [Relationship between personality traits and organizational commitment with organizational health in employees of the General Department of Sports and Youth of Khuzestan Province (Persian)]. Sport Management Studies, 4(15), 173-88. https://smrj.ssrc.ac.ir/issue_86_88_.html
Gans-Morse, J., Borges, M., Makarin, A., Mannah-Blankson, T., Nickow, A., & Zhang, D. (2018). Reducing bureaucratic corruption: Interdisciplinary perspectives on what works. World Development, 105, 171-88. [DOI:10.1016/j.worlddev.2017.12.015]
Gong, Y., & Janssen, M. (2012). From policy implementation to business process management: Principles for creating fexibility and agility. Government Information Quarterly, 29(Suppl 1), S61-71. [DOI:10.1016/j.giq.2011.08.004]
Habibitabar, H. (2018). [Office health in the light of Islamic Supervision and control, with comparison to Iranian office system (Persian)]. Ethical Research, 8(4), 97-116. http://akhlagh.saminatech.ir/Article/13970429131754143374
Haghi, A. S. (2018). [Indigenous model of entrepreneurship network policy in the Ministry of Cooperatives, Labor and Social Welfare (Persian)] [PhD. dissertation]. Tehran: Allameh Tabatabai University. https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/fe15b0f54cdfbc0731269d42efd6e202
Henning, C., Aßmann, C., Hedtrich, J., Ehrenfels, J., & Krampe, E. (2019). What drives participatory policy processes: Grassroot activities, scientific knowledge or donor money? - A comparative policy network approach. Social Networks, 58, 78-104. [DOI:10.1016/j.socnet.2019.03.001]
Hu., J., Li, X., Duncan, K., & Xu, J. (2020). Corporate relationship spending and stock price crash risk: Evidence from China’s anti-corruption campaign. Journal of Banking & Finance, 113, 105758. [DOI:10.1016/j.jbankfin.2020.105758]
Kameli, M. J. (2009). [A model for network policymaking in NAJA (Persian)] [PhD. dissertation]. Tehran: Allameh Tabatabai University. https://ganj.irandoc.ac.ir/#/articles/c6798449c7dabe88c2a5709538f7c679
Li, Y., Zhang, F., & Yuan, J. (2019). Research on China’s renewable portfolio standards from the perspective of policy networks. Journal of Cleaner Production, 222, 986-97. [DOI:10.1016/j.jclepro.2019.03.090]
Lu, H., de Jong, M., & Heuvelhof, E. T. (2018). Explaining the variety in smart eco city development in China-What policy network theory can teach us about overcoming barriers in implementation? Journal of Cleaner Production, 196, 135-49. [DOI:10.1016/j.jclepro.2018.05.266]
Lunenburg, F. C., & Irby, B. J. (2014). Writing a successful thesis or dissertation: Tips and strategies for students in the social and behavioral sciences [V. Ghorbanizadeh, & S. M. T. Hosseini Maram, Persian Trans]. Tehran: Baztab. http://opac.nlai.ir/opac-prod/bibliographic/3442799
Memarzadeh Tehran, Gh. R., & Najafi, M. (2017). [Identify factors affecting the development of administrative health (Persian)]. Journal of Development & Evolution Management, 1396(30), 41-8. http://www.jdem.ir/article_536366.html
Ministry of Cooperatives, Labour, and Social Welfare. (2015). [An introduction to corruption recognition: A report on the performance of office of performance management in administrative health (Persian)]. Retrieved from https://pm.mcls.gov.ir/icm_content/media/image/2016/11/108364_orig.pdf
Monavarian, A., Mohammadi, D., & Mohammadi Fateh, A. (2016). [Good policy making in government, modeling the role of organizational capacity and national context (Persian)]. Journal of Public Administration, 8(2), 233-54. [DOI:10.22059/JIPA.2016.59878]
Najian Asl, Z., Afhami, R., Shariatmadar, A., & Fahimifar, A. (2017). [Developing an integrated model of self-actualization based on humanistic theories (Persian)]. Journal of Counseling Research, 16(64), 30-54. http://irancounseling.ir/journal/article-1-636-fa.html
Rahnavard, F., Bayati Chaleshtari, T., Taherpour Kalantari, H., & Monavarian, A. (2018). [Accountability in public policy networks (Persian)]. Management and Development Process Quarterly, 30(4), 35-68. http://jmdp.ir/article-1-3004-fa.html
Ramcilovic-Suominen, S., Lovric, M., & Mustalahti, I. (2019). Mapping policy actor networks and their interests in the FLEGT Voluntary Partnership Agreement in Lao PDR. World Development, 118, 128-48. [DOI:10.1016/j.worlddev.2019.02.011]
Ramezani, Gh., & Noorani Moghadam, A. (2018). [Strategies to increase office health in organizations (Persian)]. Management and Entrepreneurship Studies, 3(4), 1-14. https://www.noormags.ir/view/fa/articlepage/1311203/
Ranaei, H., & Mortazavi, M. (2012). [Network thinking in public administration (Persian)]. Tehran: Islamic Parliament Research Center of the Islamic Republic of Iran. https://rc.majlis.ir/fa/book_pub/show/840407
Raya, R. P., & Panneerselvam, S. (2013). The healthy organization construct: A review and research agenda. Indian Journal of Occupational and Environmental Medicine, 17(3), 89-93. [DOI:10.4103/0019-5278.130835] [PMID] [PMCID]
Rudnick, J., Niles, M., Lubell, M., & Cramer, L. (2019). A comparative analysis of governance and leadership in agricultural development policy networks. World Development, 117, 112-26. [DOI:10.1016/j.worlddev.2018.12.015]
Safari Dashtaki, M., & Selajgeh, S. (2018). [Identify behavioral factors affecting the formation of policy networks (Persian)]. Kar-o-Jamehe, (216), 9-23. https://www.noormags.ir/view/fa/articlepage/1476752/
Shams, A. (2012). [An introduction to controlling and supervision system engineering to impede systematic corruption (Persian)]. Management and Development Process Quarterly, 25(1), 149-79. http://jmdp.ir/article-1-1058-fa.html
Sihombing, S. O. (2018). Youth perceptions toward corruption and integrity: Indonesian context. Kasetsart Journal of Social Sciences, 39(2), 299-304. [DOI:10.1016/j.kjss.2018.03.004]
Singh, A., & Jha, S. (2018). Exploring employee well-being as underlying mechanism in organizational health: Indian R&D. South Asian Journal of Business Studies, 7(3), 287-311. [DOI:10.1108/SAJBS-09-2017-0107]
Song, A. M., Temby, O., Kim, D., Cisneros, A. S., & Hickey, G. M. (2019). Measuring, mapping and quantifying the effects of trust and informal communication on transboundary collaboration in the Great Lakes fisheries policy network. Global Environmental Change, 54, 6-18. [DOI:10.1016/j.gloenvcha.2018.11.001]
Sun, Y., & Cao, C. (2018). The evolving relations between government agencies of innovation policymaking in emerging economies: A policy network approach and its application to the Chinese case. Research Policy, 47(3), 592-605. [DOI:10.1016/j.respol.2018.01.003]
Transparency International. (2002). The integrity pact the concept, the model and the present applications: A status report. Retrieved from https://www.baselgovernance.org/sites/default/files/2020-03/ti_the_integrity_pact_a_status_report_2002.pdf
Xenidisa, Y., & Theocharous, K. (2014). Organizational health: Definition and assessment. Procedia Engineering, 85, 562-70. [DOI:10.1016/j.proeng.2014.10.584]
Zarandi, S., & Maedani, J. (2015). [Designing a native model for anti-corruption activities in Iran (Persian)]. Evaluation Knowledge Quarterly, 7(24), 5-24. http://file.qums.ac.ir/repository/bazresi/nashriyat/arzyabi/Daneshe-Arzyabi_24.pdf
Zarandi, S., & Maedani, J. (2015). [Principles and theoretical foundations of promoting administrative health and fight against corruption “based on the proposed topics of the Management and Planning Organization of Iran” (Persian)]. Tehran: Azarin Mehr. http://opac.nlai.ir/opac-prod/bibliographic/4067572
Zarandi, S., Maedani, J., Ranjbar Kabootarkhani, M., Khodaee, N., & Sarvari, S. (2018). [The role of corporate social responsibility in organizational health promotion of policy in public cector (Case study of the Ministry of Industries and Business of Islamic Republic of Iran) (Persian)].
Public Policy in Administration, 9(1), 33-52.
http://ijpa.srbiau.ac.ir/article_12423.html