انصاری، منوچهر، احد حسینی، حسین رحمانییوشانلوئی و سارا سیفی. 1391. «تأثیر رعایت اصول اخلاق حرفهای کارکنان بر وفاداری مشتریان بانکها». فصلنامۀ اخلاق در علوم و فناوری. دورۀ 7. شمارۀ 3. صص 1-22.
پور، سمیرا، فاطمه خریدار و محبوبه زرگری. 1393. «تأثیر سفارشیسازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایتمندی مشتری با استفاده از مدل ECSI». فصلنامۀ پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی. دورۀ 4، شمارۀ 3. صص 23-48.
حیدری، حامد و مرتضی موسیخانی. 1394. «توسعۀ مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیک». فصلنامۀ تحقیقات بازاریابی نوین. دورل 5، شمارۀ 1. صص 218-201.
دادخواه، م. 1388. مشتریمداری. تهران: شهرآشوب.
دهدشتیشاهرخ، زهره، محمدتقی تقویفرد و نسرین رستمی. 1389. «مدلی برای سنجش تأثیر قابلیت اعتماد برند بانکها بر تعهد وفاداری مشتریان». فصلنامۀ علوم مدیریت ایران. دورۀ 5. شمارۀ 20. صص 122-145.
رحمانی، زینالعابدین و سیده فاطمه ورادی. 1391. «جذب و حفظ مشتری گامی در مسیر توسعۀ موفقیت بانکی». در: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان.
سرمد، زهره، عباس بازرگان و الهه حجازی. 1392. روش های تحقیق در علوم رفتاری. تهران: آگاه.
سیدین، بهرام. 1388. «تأثیر عوامل رفتاری کارکنان بانکها بر رضایت مشتریان مطالعۀ موردی: مشتریان بانکهای تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی شهرستان اردبیل». در: اولین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
صالحنژاد، سید حسن، سیدحسام وقفی، حسنعلی قاسمی و زهرا عاقل. 1393. «عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از کانالهای ارائۀ خدمات الکترونیکی (اینترنتی) بانک ملی (مطالعۀ موردی: مشتریان شعب بانک ملی شهر مشهد)». دوفصلنامۀ حسابداری دولتی. دورۀ 1. شمارۀ 1. صص 70-63.
صادقی، علی، علی حسنزاده، قدرتاله باقری و علینقی نقیامیری. 1391. «شناسایی عوامل درون و برون سازمانی مؤثر بر جلب رضایت مشتریان در مؤسسۀ مالی و اعتباری صالحین (بانک آینده)». در: چهارمین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
طباطبایینسب، محمد. 1388. «طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (قلمرو مطالعه: بانکهای ایران)». در: اولین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
عبدلی، کیوان و صبرا فریدونفر. 1388. «بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان صنعت بانکداری (مطالعۀ موردی مشتریان بانک تجارت)». در: اولین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات بانکی.
غفاریآشتیانی، پیمان و علیرضا اسکندریمهرآبادی. 1390. «ارزیابی رابطۀ بین ویژگیهای برنامه وفاداری، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه (مطالعۀ موردی: فروشگاه رفاه اراک)». مجله مدیریت بازاریابی. دورۀ 6. شمارۀ 10. صص 42-11.
محسنین، شهریار محمدرحیم و اسفیدانی. 1395. مدلسازی معادلات ساختاری (آموزشی و کاربردی) به کمک نرمافزار لیزرل. تهران: مهربان نشر.
مکیزاده، وحید، عباسعلی حاجکریمی و بهتاش جمالیهبسطامی. 1388. «بررسی ارتباط کیفیت مواجهۀ خدمت و وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری». چشمانداز مدیریت بازرگانی. دورۀ 32. شمارۀ 1. صص 120-144.
ملاحسینی، علی و فاطمه نبیزاده شهربابکی. 1389. «بررسی نقش عوامل مؤثر در کیفیت خدمات بر روی رضایتمندی مشتریان کلیدی (مطالعۀ موردی: بانکهای دولتی شهر کرج)». در: چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت بازاریابی.
ملکی مینباشرزگاه، مرتضی، مهدی دهقانی سلطانی، حسین فارسیزاده و رسول غلامزاده. 1394. «تأثیر تصویر بانکداری اینترنتی و رضایت از بانکداری الکترونیکی بر جذب و نگهداری مشتریان نمونه: نقش تعدیلگر ارزش درکشده». فصلنامۀ چشمانداز مدیریت بازرگانی. دورۀ 14. شمارۀ 22. صص 141-160.
موسیخانی، محمد، محمد حقیقی و سمانه ترکزاده. 1391. «ارائۀ مدلی جهت کسب وفاداری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانکهای خصوصی)». مدیریت بازرگانی. دورۀ 4. شمارۀ 12. صص 147-164.
مومنی، منصور و علی فعالقیومی. 1389. تحلیلهای آماری با استفاده ازSPSS. تهران: مؤلف.
هومن، حیدرعلی. 1395. مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل. تهران: سمت.
Abib Saleem, Muhammad, Sadaf Zahra, Rashid Ahmad, Hina Ismail. 2016. “Predictors of customer loyalty in the Pakistani banking industry: a moderated-mediation study”. International Journal of Bank Marketing, Vol. 34. No. 3. pp. 411-430.
Aldlaigan, Abdullah H, Francis A. Buttle. 2002. “SYSTRA-SQ: A new measure of bank service quality”. International Journal of Service Industry Management. Vol. 13. No. 4. pp. 362-381.
Baoteng, Henry, Diyawu Rahman Adam, Abednego Feehi Okoe, Thomas Anning-Dorson Anning-Dorson. 2016. “Assessing the determinants of internet banking adoption intentions: A social cognitive theory perspective”. Computers in Human Behavior. Vol. 65. No. 1. pp. 468-478.
Caruana, Albert. 2002. “Service Loyalty: The Effects of Service Quality and the Mediating role of Customer Satisfaction”. European Journal of Marketing. Vol. 36. No. 7. pp. 811-828.
Casalo, Luis V, Carlos Flavian, Miguel Guinaliu. 2008. “The role of satisfaction and website usability in developing customer loyalty and positive word-of-mouth in the e-banking services”. International Journal of Bank Marketing. Vol. 26. No. 6. pp. 399-417.
Chaouali, Walid, Imene Ben Yahia, Nazir Souiden. 2016. “The interplay of counter-conformity motivation, social influence, and trust in customers' intention to adopt Internet banking services: The case of an emerging country”. Journal of Retailing and Customer Services. Vol. 28. No. 1. pp. 209-218.
Curasi, Carolyn Folkman, Karen Norman Kennedy. 2002.“From Prisoners to Apostles: A typology of Repeat Buyers and Loyal Customers in Service Business”.Journal of Services Marketing. Vol. 16. No. 4. pp. 221-232.
Degbey, William Y. 2015. “Customer retention: A source of value for serial acquirers”. Industrial Marketing Management. Vol. 46. No. 1. pp. 11-23.
Eggert, Andreas, Wolfgang Ulaga. 2000. “Customer perceived value: a substitute for satisfaction in business markets?”. Journal of Business & Industrial Marketing. Vol. 17. No. 2/3. pp. 107-118.
Esterik-Plasmeijer, Pauline W.J Van, W. Fred Van Raaij. 2017. “Banking system trust, bank trust, and bank loyalty”. International Journal of Bank Marketing. Vol. 35. No. 1. pp. 97-111.
Flavian, Carlos, Eduardo Torres, Miguel Guinaliu. 2004. “Corporate image measurement: a further problem for the tangibilization internet banking services”. International Journal of Bank Marketing. Vol. 22. No. 5. pp. 366-384.
Gallarza, Martina G, Irene Gil Saura. 2006. “Value dimensions, perceived value, satisfaction and loyalty: an investigation of university students travel behavior”. Tourism management. Vol. 27. No. 3. pp. 437-452.
Gill, Amarjit S, Alan B Flaschner, Mickey Shachar. 2006. “Factor that affect the trust of business clients in their banks”. International Journal of Bank Marketing. Vol. 24. No. 6. pp. 384-405.
Goyal, Praveen, Udayan Chanda. 2017. “A Bayesian Network Model on the association between CSR, perceived service quality and customer loyalty in Indian Banking Industry”. Sustainable Production and Consumption. Vol. 10. No. 1. pp. 50-65.
Green, Teegan. 2016. “A methodological review of structural equation modeling in higher education research”. Studies in Higher Education. Vol. 41. No. 12. pp. 2125-2155.
Graham, Baron W. 1996. “The business argument for flexibility”. HR Magazine. Vol. 41. No. 5. P. 104.
Hallowell, Roger. 1996. “The relationships os customer satisfaction, customer loyalty and profitability”. International Journal of Service Industry Management. Vol. 7. No. 4. pp. 27-42.
Hizer, Gary L. 2011. “NBD model of repeat-purchase loyalty: An empirical investigation”. Journal of Marketing Research. Vol. 6. No. 1. pp. 72-78.
IZogo, Ernest Emeka, Abdi Reza, A, Ike-Elechi Ogba, Chukwunonso Oraedu. 2017. “Determinants of relationship quality and customer loyalty in retail banking: evidence from Nigeria”. African Journal of Economic and Management Studies. Vol. 8. No. 2. pp. 124-137.
Jaruwachirathanakul, Bussakorn, Dieter Fink. 2005. “Internet banking adaption strategies for a developing country: the case of Thailand”. Internet Research. Vol. 15. No. 3. pp. 295-311.
Kashif, Mahmmud, Sharifa Suzana Wan Shukran, Mohsin Abdul Rehman, Syamsulang Sarifuddin. 2015. “Customer satisfaction and loyalty in Malaysian Islamic banks:a PAKSERV investigation”. International Journal of Bank Marketing. Vol. 33. No. 1. pp. 23-40.
Kasiri, Leila Agha, Guan Cheng Kenny Teoh, Murali Sambasivan, Samsinar Md Sidin. 2017. “Integration of standardization and customization: Impact on service quality, customer satisfaction, and loyalty”. Journal of Retailing and Consumer Services. Vol. 36. No. 1. pp. 91-97.
Knight, Dee K, Eun Young Kim. 2007. “Japanese customers need for uniqueness”. Journal of Fashion and Management. Vol. 11. No. 2. pp. 1361-2026.
Li, L.M. 2011. Impact of Marketing Strategy, Customer Perceived Value, Customer Satisfaction, Trust, and Commitment on Customer Loyalty. Degree of Doctor of Philosophy. Lynn University.
McMullan, R. & Gilmore, A. 2012. “Customer loyalty: an empirical study”. European Journal of Marketing. 42 (9/10). pp. 1084-1094.
Olakunle, A. A. 2010. Attracting and retaining customers in South Afric’s Banking sector. Submitted in partial fulfilment of the requirements for the degree Magister in Business Administration at the Business School in the Faculty of Business and Economic Sciences of the Nelson Mandela Metropolitan University.
Oruc, Ozlem Ege, Cigdem Tatar. 2017. “An investigation of factors that affect internet banking usage based on structural equation modeling”. Computers in Human Behavior. Vol. 66. No. 1. pp. 232-235.
Ou, Carol Xiaojuan, Choon Sia. 2010. “Consumer trust and distrust: An issue of website design”. International Journal of Human-Computer Studies. Vol. 68. No. 1. pp. 913–934
Rundle, Sharyn. 2005. “Exploring loyal qualities: assessing survey based loyalty measures”. Journal of service marketing, Vol. 19. No. 7. pp. 492-500.
Sanchez-Fernandez, Raquel, M. Angles Iniesta-Bonillo. 2009. “Efficiency and Quality as Economic Dimensions of Perceived Value: Conceptualization, Measurement and Effect on Satisfaction”. Journal of Retailing and Consumer Services.Vol. 16. No. 6. pp. 425-433.
Woodruff, Robert B. 1997. “Customer value: the next source for competitive advantage”. Journal of the Academy of Marketing Science. Vol. 25. No. 2. pp. 139-53.
Zhaohua, Deng, Yaobin, Lu, Kwok, Kee Wei, Zhang Jinlong. 2010. “Understanding customer satisfaction and loyalty: An empirical study of mobile instant messages in China”. International Journal of Information Management. Vol. 30. No. 4. pp. 289-300.